34 תשובות
לא אני
זה שאין אוטובוסים בשבת זה כפייה דתית
אנונימית
כפייה דתית זה פרפסקטיבה. נקודת מבט של אדם שלא מסכים עם הסטטוס קוו.
אז במידה ומישהו לא מסכים איתך, תבין שהוא כנראה מסכים עם הסטטוס קוו או בעד החמרתו לצד השני
אז במידה ומישהו לא מסכים איתך, תבין שהוא כנראה מסכים עם הסטטוס קוו או בעד החמרתו לצד השני
אני 3>
אנונימית
אנונימית את טועה.
זה שאין אוטובוסים בשבת זה בגלל שאת חייה בארץ ישראל, במדינת ישראל. מדינה יהודית!!
לא טוב לך? טוסי לאמריקה:)
זה שאין אוטובוסים בשבת זה בגלל שאת חייה בארץ ישראל, במדינת ישראל. מדינה יהודית!!
לא טוב לך? טוסי לאמריקה:)
מה קשור. זה מוגזם. אין לי בעיה שהחנויות סגורות והכל סגור כי יום אחד של חופש זה נחמד אבל אוטובוסים זה תחבורה ציבורית. יש אנשים שאין להם כסף למונית או לאוטו והם צריכים להגיע ממקום למקום וזה שהם יהודים וגרים במדינה יהודית לא אומר שאין להם את הזכות הזאת. מי שלא רוצה לנסוע שלא יסע אבל צריך שיהיה את האפשרות לולי.
ואם כל אחד שיש לו שכל ויודע שיש פה כפייה דתית היה "טס לאמריקה" לא הייתה נשארת לך מדינה בובי
ואם כל אחד שיש לו שכל ויודע שיש פה כפייה דתית היה "טס לאמריקה" לא הייתה נשארת לך מדינה בובי
אנונימית
לא יהיה בארץ ישראל אתם במדינה יהודית אהובה
למי שלא טוב יכול לטוס לאמריקה ואז לא יהיה לו על מה להתלונן
למי שלא טוב יכול לטוס לאמריקה ואז לא יהיה לו על מה להתלונן
אנונימית
כן יש תחבורה ציבורית בשבת במקומות שמוקצים לכך.מוזמנת לברר לפני שאת אומרת שיש על זה כפייה דתית 3>
בנוסף,לא כל הנהגים רוצים לעבוד בשבת וצריך להתחשב בהם בכך.
כן יש תחבורה ציבורית בשבת במקומות שמוקצים לכך.מוזמנת לברר לפני שאת אומרת שיש על זה כפייה דתית 3>
בנוסף,לא כל הנהגים רוצים לעבוד בשבת וצריך להתחשב בהם בכך.
טוב בסדר ילדה בת 15 כאילו מה את מבינה.
אני יודעת שיש במקומות מסויימים אבל ברוב המקומית אין.
אני יודעת שיש במקומות מסויימים אבל ברוב המקומית אין.
אנונימית
^ אל תזלזלי בגיל שלי
הא טוב
אנונימית
ההגיון מאחורי תחבורה ציבורית היא שזה משהו שהממשלה מנהלת, וכפי שראוי שמוסדות המדינה לא יעבדו בשבת משום שזו מדינה יהודית, כך גם זה אינו ראוי שתחבורה ציבורית תופעל בשבת.
הפתרון המתבקש שאני מקווה שיקרה בקרוב למרות גורמים שלא מעוניינים לראות את זה קורה, זו הפרטת השירות לידיים אישיות ובכך לא למנוע תחבורה ציבורית בשבת.
הפתרון המתבקש שאני מקווה שיקרה בקרוב למרות גורמים שלא מעוניינים לראות את זה קורה, זו הפרטת השירות לידיים אישיות ובכך לא למנוע תחבורה ציבורית בשבת.
אנונימית, לפחות בגילי למדתי לקבל דעות של אחרים בלי לזלזל ולחשוב מי עומד לפני, מאחלת לך גם שתלמדי ערכים וכבוד לאחרים, לילה מדהים שיהיה!
אנונימית
נחמד לזלזל באנשים בגלל הגיל שלהם.
מרגישה יותר טוב עם עצמך עכשיו?
אם זה חשוב לך,תנסחי בקשה או עצומה ליותר תחבורה ציבורית בשבת במקום להתלונן על זה.כל דבר יהיה יותר טוב מאשר לשבת רגל על רגל,לפחות לדעתי.
נחמד לזלזל באנשים בגלל הגיל שלהם.
מרגישה יותר טוב עם עצמך עכשיו?
אם זה חשוב לך,תנסחי בקשה או עצומה ליותר תחבורה ציבורית בשבת במקום להתלונן על זה.כל דבר יהיה יותר טוב מאשר לשבת רגל על רגל,לפחות לדעתי.
לא מקבלת דעות של אנשים שלא מבינים מהחיים שלהם.^^
"להתלונן על כל דבר" מה אמרתי שזה כפייה דתית? זה נכון דבר ראשון דבר שני לי אישית זה לא משנה לי יש אוטו וכסף למונית אבל יש אנשים שאין להם ותחבורה ציבורית זה א ב
"להתלונן על כל דבר" מה אמרתי שזה כפייה דתית? זה נכון דבר ראשון דבר שני לי אישית זה לא משנה לי יש אוטו וכסף למונית אבל יש אנשים שאין להם ותחבורה ציבורית זה א ב
אנונימית
art3m1s
לפני שאתה אומר לי ללמוד קצת על אזרחות, כדאי שאתה בעצמך תלמד
אתה חיי במדינת ישראל ומדינת ישראל היא מדינה יהודית.
לפני שאתה אומר לי ללמוד קצת על אזרחות, כדאי שאתה בעצמך תלמד
אתה חיי במדינת ישראל ומדינת ישראל היא מדינה יהודית.
^^שאלה, איפה ראית שאמרתי מדינה "דתית"?
חחח אתה מחקת מה שכתבת
חחח אתה מחקת מה שכתבת
אז בואו גם נתחיל להשתמש בטלפונים כשרים. לסגור את כל המקומות בארץ שאין להם מטבחים כשרים.
לכפות על כל בנות ישראל להתלבש צנוע. ולכפות על כל אזרחי מדינת ישראל לקום בבוקר לשחרית לפחות כי הרי אנחנו גרים במדינה יהודית נכון?
לכפות על כל בנות ישראל להתלבש צנוע. ולכפות על כל אזרחי מדינת ישראל לקום בבוקר לשחרית לפחות כי הרי אנחנו גרים במדינה יהודית נכון?
אנונימית
כפיה דתית זה יותר סיטואציה.
שמישו בא ומכריח אותך להניח תפילין או משו בסגנון זה כפייה דתית.
סגירת התחבורה הציבורית זה לא כפיה דתית.
ההפך אם היו כופים עלייך ליסוע בשבת זה כפיה.
שמישו בא ומכריח אותך להניח תפילין או משו בסגנון זה כפייה דתית.
סגירת התחבורה הציבורית זה לא כפיה דתית.
ההפך אם היו כופים עלייך ליסוע בשבת זה כפיה.
בית ספר לדוגמה....
למה ? מה כפיה? לא כפו עלייך כלום .
פשוט אמרו אנכנו לא מתפעלים אוטובוסים בשבת.
אם את רוצה תיסעי ברכב אף אחד לא מונע ממך. ואני לא מדברת על המפגרים שזורקים אבנים.
פשוט אמרו אנכנו לא מתפעלים אוטובוסים בשבת.
אם את רוצה תיסעי ברכב אף אחד לא מונע ממך. ואני לא מדברת על המפגרים שזורקים אבנים.
כפייה זה שכופים עליך לעשות משו.
לא שמונעים ממך לעשות משו.
אם סוגרים משו בשבת , זאות לא כפייה .
לא שמונעים ממך לעשות משו.
אם סוגרים משו בשבת , זאות לא כפייה .
זה אולי מונע ממך חופש כולשהו .
וזה לא בסדר מביחנתך.
אבל זה לא ניקרא כפייה דתית.
תישמעי מה את אומרת:
כפיה- מלש' לכפות. אף אחד לא כפה עלייך כלום.
מנעית חילול שבת אם כבר..
וזה לא בסדר מביחנתך.
אבל זה לא ניקרא כפייה דתית.
תישמעי מה את אומרת:
כפיה- מלש' לכפות. אף אחד לא כפה עלייך כלום.
מנעית חילול שבת אם כבר..
לדעתי יש כפיה דתית.
אבל מספיק לקרוא לכול שטות כפיה דתית.
ליסגור מוסדות לימוד בשבת או אוטובוסים חנויות ואנערף זה לא כפייה דתית.
אם יכריחו אותך לבוא אם חצאית לביצפר זה כפייה דתית . אם יכריחו אותך להתפלל זה כפייה דתית .
אז בואו לא ניקרא לכול דבר כיפםה דתית
אבל מספיק לקרוא לכול שטות כפיה דתית.
ליסגור מוסדות לימוד בשבת או אוטובוסים חנויות ואנערף זה לא כפייה דתית.
אם יכריחו אותך לבוא אם חצאית לביצפר זה כפייה דתית . אם יכריחו אותך להתפלל זה כפייה דתית .
אז בואו לא ניקרא לכול דבר כיפםה דתית
אבל זה לא כפייה .
עזבי תלמדי עיברית
עזבי תלמדי עיברית
ליצנים
כע את צודקת בדקתי עכשיו בגוגל.
פשוט המילה כפיה זה נשמע ההפך...
פשוט המילה כפיה זה נשמע ההפך...
כע צודק
יש המון כפייה דתית למרות שהיהדות אמורה לא לכפות על אף אחד
לא אני יש המון כפייה דתית בארץ וזה אחד הדברים הגרועים בארץ
מי שמפריע לו שבישראל אין תחבורה ציבורית בשבת לא בהכרח יכול לטוס לאמריקה, טיסה לאמריקה היא לא פיתרון לבעיה הזו.
יש מלא כפיה דתית פה עצם זה שמחריכים אותנו ללמוד תנך בבתי ספר וכול דבר בעצם שבן אדם לא ירצה לעשות זאת כפיה אז קיצר יש (ומלא)
יש כפייה דתית בארץ.
שואל השאלה:
אני כופר בזה שיש כפייה דתית יש כפייה חילונית
אני כופר בזה שיש כפייה דתית יש כפייה חילונית
אנונימי
באותו הנושא: