6 תשובות
תקשיבי, אמנם זה נראה יפה אבל בלי מחליק וסלסול זה לא ממש משתלב עם השיער ואחכ השורשים צומחים וזה סתם יראה רע חבל
שואל השאלה:
ככה זה נראה מקדימה...
מה אתן אומרות? שווה להשקיע על גוונים יותר מ500 שקל?
אנונימית
זה נראה סבבה אם יש לך שיער גלי או חלק זה יהיה יפה אבל לדעתי 500 שקל על זה זה יקר... אבל תעשי מה שבאלך
שואל השאלה:
ומה דעתכם על האומברה פלטינה הזה?יותר יפה מהראשון?
אנונימית
שמעי אני עשיתי גוונים ב 650 שקלים וזה המחיר הכי זול שמצאתי בדרך כלל המחירים 800 ומעלה ... עשיתי גוונים עדינים וממש שינה לי את הפנים אז ממליצה לך
אנונימית
אהבתי יותר את האופציה הראשונה ולפי דעתי השיער יהיה מהמם ככה חלק ובלי בייבליס זה בכלל לא קשור נכון שזה מוסיף אבל זה מהמם גם חלק
אנונימית