8 תשובות
מה השאלה
שואל השאלה:
אם זה הגיוני שזה לא כואב
אם זה הגיוני שזה לא כואב
אנונימית
אולי התא עצב מרוב הכאבים באותו הרגע חטף הלם.
ממליצה לך לבדוק אצל הרופא.
ממליצה לך לבדוק אצל הרופא.
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית זה כבר מהבוקר בגלל זה זה מוזר
אנונימית זה כבר מהבוקר בגלל זה זה מוזר
אנונימית
אם את באמת לא מרגישה שום דבר, זה ממש מוזר.
אפילו שאת לוחצת על המכה?
תבדקי עם רופא שלא קרה לך משהו ברגל.
אפילו שאת לוחצת על המכה?
תבדקי עם רופא שלא קרה לך משהו ברגל.
אנונימית
אני גם חטפתי מכה רצינית ברגל והיה לי נפיחות לאיזה חודש, זה היה כואב רק כשנגעתי בזה, ממליצה לך ללכת לרופא, משהו שאני לא עשיתי ואני קצת מתחרטת..
שואל השאלה:
למה את מתחרטת?
למה את מתחרטת?
אנונימית
כי היה לי כאבי תופת ויכולתי לגלות שהיה לי משהו, ובמקום זה פשוט סבלתי בשקט.
בהתחלה זה רק קצת כאב ואז זה ממש כאב כאבים כמעט בלתי נסבלים
בהתחלה זה רק קצת כאב ואז זה ממש כאב כאבים כמעט בלתי נסבלים
באותו הנושא: