5 תשובות
עם מחט של תפירה אבל רק אם מבינים בזה
שלפוחיות בעור: יתכן כי יופיעו כל מיני תופעות על העור החדש כמו שלפוחיות ,אודם, הפרשה או סדקים אלו תופעות שכיחות אשר אינן מעידות על החמרה במצב אך יש צורך לטפל בהן, לפי ההוראות הבאות:
א. אין לפוצץ את השלפוחיות או לקלפן.
ב. רחצה טובה של האזור ומריחה של משחה אנטיביוטית על בסיס שומני כפי שרשם הרופא.
ג. במידה ולא חל שינוי 3-4 ימים יש לפנות לצוות המטפל בקהילה או למרפאה הפלסטית בה אתה מטופל.

זה מה שכללית כתבו :)
עדיף שלא תפוצץ. זאת הדרך של הגוף לרפא את הכוויה שנוצרה. אתה מסתכן בזה שתישאר לך צלקת
וזה אתר אחר רפואי כתב:

-כדי להקל בכאב שהשלפוחית גורמת, אתם יכולים לקחת קוביית קרח ולשפשף על האזור.
-אתם יכולים להשרות את כפות הידיים או רגליים במים חמים עם מלח. זו הדרך היעילה ביותר לחטא את האזור.

בנוסף, זכרו לא לעשות את הדברים הבאים:
-אל תפוצצו את השלפוחית
-אם היא מתפוצצת, אל תרימו או תסירו את העור, מכיוון שהעור מגן על האזור מפני זיהום.
-לעולם אל תכסו שלפוחית, מכיוון שזה למעשה --פצע, ופצע צריך לנשום כדי להחלים.
-אם שמתם תחבושת, זכרו להחליף אותה לעתים תכופות.
-אם יש זיהום בשלפוחית, לכו לרופא.
קחי מחט חטאי אותה עם חומר חיטוי ותדקרי את הנפחיות ואחר כך חטאי את המקום ושימי משחת פולידין נגד דלקת