14 תשובות
אני גם ממש התבאסתי מזה:((
אנונימית
את לא היחידה
יש קומיקסים + האגדה של קורה.. שגם לה יש קומיקס
שואל השאלה:
אני בן
אנונימי
איך היחיד
הלוואי ויהיה עוד אווטאר אדמב
כנל תמיד הרגיש לי שצריך להיות המשך על המסע של צוקו למצוא את אמא שלו, זה כל כך חבל! הם השאירו את זה פתוח סתם ופיתחו לי ציפיות, אני עדין מקווה שאולי אולי יעשו עם זה משהו וימשיכו את זה
^ א-
זה נמצא בקומיקס, כלום לא נשאר פתוח.
שואל השאלה:
הוציאו קומיקסים שבהם צוקו מוצא את אמא שלו
אנונימי
אני יודעת שזה בקומיקס פשוט התכוונתי לסדרה עצמה בטלוויזיה שזה נשאר שם פתוח, כלומר הייתה לי ציפיה שאם הם מראים את צוקו הולך לאבא שלו בכלא אז שגם ימשיכו את כל מה שיש בקומיקס
לא צריך. תראה איך עכשיו נטפליקס עשו רימייק חרא. כל המוסיף גורע, צריך להניח ליצירת המופת הזאת ולא לשנות אותה, זה רק יהרוס. חוץ מזה, יש קומיקסים מאוד נחמדים שנותנים הרבה תשובות למה קרה לפני ואחרי הסדרה
גם אני...
יש קומיקסים שממשיכים את הסדרה, אבל כן התבאסתי שלא ממשיכים בסדרה
זאת שאלה ממש מטומטמת ואני בטוח שאתה ידעת את התשובה לפני ששאלת כאילו איך אפשר לא להתבאס מזה