13 תשובות
לכי על זה
למה שתפריחי בועות ענק?
תיראי סדרה,
או תדברי עם אנשים
שמחתי לעזור,
yolo
שואל השאלה:
כי חם ל י י י
שמחתי להתלונן, לב חם xd
תפתחי מזגן...
למה לא? יאללה,תתפרעי;)
שואל השאלה:
אין לנו, אנחנו בית מבודד כזה שמקרר את עצמו
טוב... תעשי את זה...
למה לאא!
לכי לעשות את זה, אני בינתיים בבידוד מרצוני יום אחד ואני מתחרפנת אז מבינה אותך לגמרי.
אולי תפסיקי לחכות אותי "לב חם".
וזה מוזר שתעשי את זה...אבל אוקיי
שואל השאלה:
כאילו שאתה לא מחקה אחרים.
אני לא מחכה, את מי חיקתי בידיוק?
שואל השאלה:
אז מאיפה אתה יודע לעשות את זה?
אני מאז ומתמיד כתבתי ככה (אין פה מה לדעת ומה לא)
את רוצה לדון, לא פה.