6 תשובות
לא. אני מרגישה שאני עוזרת לאחרים.
לא
אני עוזרת לאחרים...
זה כיף לעזור לאנשים
אם חושבים על זה אני מרגישה טוב שאני עוזרת לאחרים
אםשר להחשיב את זה כאילו אני עוזרת לעצמי להרגיש טוב בכך שאני עוזרת לאחרים חח
סוג של, לעזור לאנשים משמח אותי וכל דבר שמשמח אותי עוזר לי. גם לפעמים קורה מצב שאני נזכרת בכמה שנתתי פה למישהו ואז אני משתמשת בה בעצמי..
אני פה הרבה שנים ואף פעם לא הרגשתי את זה, עד שלפני שבועיים בערך דיברתי עם מישהי וייעצתי לה והרגשתי שזה ממש דברים שאני צריכה לקחת לתשומת הלב שלי. כשהתמודדתי באמת עם הנושא שדיברנו עליו אמרתי לעצמי שזה הזמן שלי לצאת מאיזור הנוחות כמו שציפיתי ממנה לעשות וזה עבד