5 תשובות
שימי מאוורר או שתתקלחי במים קרים
(:
למה שלא יהיה לך מים בבית?
למה שלא יהיה לך מים בבית?
שואל השאלה:
נגמרו לי המים
נגמרו לי המים
אנונימית
תוב^
אה ותשימי מאוורר
ותשתי מים/:
אה ותשימי מאוורר
ותשתי מים/:
תקחי נייר או מניפה אם יש לך ותנפנפי
באותו הנושא: