10 תשובות
כן, היחסים של ההורים משפיעים הכי חזק על הדעות וההתנהגות שלנו כבני זוג.
כן כלכךך
בכל זאת אני דוגמנית בינלאומית ובני סתם מעצבני .
בכל זאת אני דוגמנית בינלאומית ובני סתם מעצבני .
לא נראה ליי כי אני כן זוגיות לכל החיים וההורים שלי גרושים
אני חושבת גם שאהבה קיימת אבל לא לתמיד זה ברור שזה לא הסטיגמות שמראים לנו ויש זוגות שנשארים יחד הרבה שנים ונשארים מאוהבים.אבל עם השנים יש כאלה שנמאס ומחפשים משהו חדש להרגיש שוב את הניצוצות והפרפרים וגם מתחילים להיות ויכוחים ולא מסתדרים כמו פעם אז ללא ספק יש דברים כאלה וזה ממש בסדר
אנונימית
לדעתי זה כן קשור
בכללי אני חושבת שהרבה בעיות, פחדים, "שריטות" שונות קשורים להורים לחינוך שלהם להתנהגות להם ולמערכות היחסים שלהם
בכללי אני חושבת שהרבה בעיות, פחדים, "שריטות" שונות קשורים להורים לחינוך שלהם להתנהגות להם ולמערכות היחסים שלהם
אנונימית
גם אני סברתי כך פעם, למרות שלהורים שלי יש זוגיות מושלמת. אבל אולי אני סתם מוזרה.
יש מצב וזה גם הגיוני כי גם אני חושבת ככה גם אני והאקס נפרדנו אם אהבה הייתה קיימת לא היינו נפרדים
לא קשור לזה שההורים שלך גרושים זה פשוט נקודת המבט שלך....
יכול להיות רוב הסיכויים שכן
כן, אני מניחה שאת רואה אותם כדוגמא.
באותו הנושא: