3 תשובות
בטח
את צריכה להשקיע המון ואז תבקשי.. ודי בטוח יתנו לך (:
בהצלחה בבגרות:)
בהצלחה בבגרות:)
ברור!
את יכולה גם ישר לבקש לעשות איזשהו מבחן מעבר...
תבקשי עכשיו על תחכי לסוף שנה. תשאלי עכשיו ותבררי מה את יכולה לעשות
את יכולה גם ישר לבקש לעשות איזשהו מבחן מעבר...
תבקשי עכשיו על תחכי לסוף שנה. תשאלי עכשיו ותבררי מה את יכולה לעשות
באותו הנושא: