9 תשובות
הכי מעצבן? הכי פוגע? וואי אם אני אתחיל לספור אני לא אצליח לסיים
שאני לא כזה חכם...
למרות שהממוצע שלי98
וכל המבחנים שלי מעל 96/98 מינימום...
למרות שהממוצע שלי98
וכל המבחנים שלי מעל 96/98 מינימום...
נכנסים ממש לתוך הפרטיות שלי.. יש לי ממש חרדה מזה. הם נכנסים לי לטלפון ועוברים על השיחות ואז עוד שואלים על זה. ואם חברות שלי כותבות משהו הם שופטים אותן אבל בצורה מוגזמת
אנונימית
עושים כאילו הכל בסדר עם ההחלטות שלי וכאילו הם מקבלים אותם ואז הולם ושואלים ומתייעצים עם כל מי שמכיר אותי מה לעשות ומאשימים סתם אנשים על כלום ועושים לי מלא בושות ככה
יש המון דברים לא מצליחה לחשוב על כולם אבל אחד מהם זה שהם לא סומכים עליי(:
אנונימית
זרקה לי דברים שהיה להם ערך חשוב בשבילי ואחרי שהסברתי לה את זה היא עשתה לי את זה שוב
זה ממש פגע בי..
זה ממש פגע בי..
על הכל
...
...
לי נגיד ההורים מבטיחים ולא מקיימים רוב הזמן, דוגמה שקרתה לי אתמול:
יש לי עכשיו אייפון 8 וביקשתי מאבא שלי למכור אותו ולפרסם אותו, עם הכסף שנקבל על האייפון 8 ועם הכסף שיש לי עכשיו אני אקנה אייפון 11 חדש או יד שנייה. הוא כן פירסם את האייפון אבל שאלתי אותו רק פעמיים אם יש קונים והוא ישר אמר לי שאני חופרת והוא מחק את המודעה לגמרי....אבל אחרי הכל הם ההורים שלנו וגם אם הם קצת מעצבנים זה רק לטובתנו:) (אגב הסיפור נגמר בזה שאם אני מפסיקה לכסוס את הציפורניים כי אני כוססת בטירוף עד היומולדת שלי בנובמבר הוא יפרסם את האייפון שוב ויסכים חי לקנות מהכסף שלי מהיומולדת אייפון 11)
יש לי עכשיו אייפון 8 וביקשתי מאבא שלי למכור אותו ולפרסם אותו, עם הכסף שנקבל על האייפון 8 ועם הכסף שיש לי עכשיו אני אקנה אייפון 11 חדש או יד שנייה. הוא כן פירסם את האייפון אבל שאלתי אותו רק פעמיים אם יש קונים והוא ישר אמר לי שאני חופרת והוא מחק את המודעה לגמרי....אבל אחרי הכל הם ההורים שלנו וגם אם הם קצת מעצבנים זה רק לטובתנו:) (אגב הסיפור נגמר בזה שאם אני מפסיקה לכסוס את הציפורניים כי אני כוססת בטירוף עד היומולדת שלי בנובמבר הוא יפרסם את האייפון שוב ויסכים חי לקנות מהכסף שלי מהיומולדת אייפון 11)
כשהם משווים אותי לאחותי.
באותו הנושא: