4 תשובות
לפי מה שאני יודעת כרית חמה רק מעלה את הזרימה של הדם
תנסי לשים טמפון יותר גדול ואם כואבת לך הבטן תקחי כדור
תנסי לשים טמפון יותר גדול ואם כואבת לך הבטן תקחי כדור
לי לא כואב בכלל...אומרים לשתות תה או דברים חמים
שימי טמפון יותר גדול אין שאלה זה לא קשור לגיל זה קשור לצורך
ותשבי קצת בתנוחת child pose זה מקל על כאבים
ותשבי קצת בתנוחת child pose זה מקל על כאבים
שואל השאלה:
ומה לעשות עם הפיטמות זה נורמלי שהן כואבות
ומה לעשות עם הפיטמות זה נורמלי שהן כואבות
אנונימית
באותו הנושא: