5 תשובות
מה עם בנים
לא, אני גם. אך לא מאותה הסיבה
לא רק את
כנל
נראלי שכל מי שפה באותו מצב
תתעודדי יש אנשים שאין להם חברים
תתעודדי יש אנשים שאין להם חברים
באותו הנושא: