4 תשובות
לא בחור של אינסטגרם
בסדר אצלי הוא אף פעם לא מעלה... הוא העלה רק ביום הולדת שלי ולחבר הכי טוב שלו (סטורי ולא פוסט) זה לגמרי הגיוני ואין שום בעיה עם זה
אנונימית
כנראה שהוא מתרכז בחיים שלו ולא באיך שאחרים רואים אותם. בחור נורמלי בסה"כ.
לא בא לו מה הבעיה חחח
באותו הנושא: