5 תשובות
הוא לא דיבר על כיכר, הוא דיבר על צומת.
אה וואי וואי יצאתי דפר, צודק.
אז מסכים עם הלכתי תכף אשוב.
אז מסכים עם הלכתי תכף אשוב.
sorry,
אין עצור בכיכר
(יצאתי מפגר תתעלמו)
אין עצור בכיכר
(יצאתי מפגר תתעלמו)
פשוט תאט, תרד ל2 אם אתה בהילוכים ותגלוש.
אם הוא דופק לך ברקס תסביר שבסך הכל גלשת לשדה ראייה וכנראה שהוא יוותר. כל עוד יש התלבטות. אתה חייב לבוא לאט
אם הוא דופק לך ברקס תסביר שבסך הכל גלשת לשדה ראייה וכנראה שהוא יוותר. כל עוד יש התלבטות. אתה חייב לבוא לאט
פשוט תעצור בעצור
ואז תתקדם *ממש ממש לאט*
ואז תתקדם *ממש ממש לאט*