31 תשובות
עוזרת קצת,
בכך שלא תדבק על ידי רוק שנפלט לאוויר.
שמחתי לעזור,
yolo
בכך שלא תדבק על ידי רוק שנפלט לאוויר.
שמחתי לעזור,
yolo
אתה חושב שילדים בני 14 יש מושג?
היא לא עוזרת, זה הוכח.
משרד הבריאות שם לנו את זה ליתר ביטחון.
משרד הבריאות שם לנו את זה ליתר ביטחון.
אומרים שהיא עוזרת כדי שלמשל אם אתה תהיה חולה אז לא תדביק אחרים אם תשתעל/תתעטש
אותו דבר בנוגע לאחרים
אבל זה לא באמת עוזר. זה חתיכת בד
אותו דבר בנוגע לאחרים
אבל זה לא באמת עוזר. זה חתיכת בד
ברור שכן
זה הוכח שהיא עוזרת
יש איזה 90% פחות סיכוי להדבק
המחקר שהיא לא עוזרת ישן ולא נכון
זה הוכח שהיא עוזרת
יש איזה 90% פחות סיכוי להדבק
המחקר שהיא לא עוזרת ישן ולא נכון
היא עוזרת
ברור שזה עוזר, תבדקי ניסויים שעשו
אם אתה שם אותה ולא מוריד זה עוזר בכך שלא תדביק אנשים אחרים . אבל אנשים גם ככה לא מקפידים לשים על האף אז זה לא יעיל בעיניי בשום צורה
היא עוזרת בכך שהיא מפחיתה את הסיכויים להידבק ולהדביק, אבל זה לא 100%
זה עוזר לפי מה שאני יודעת
היא עוזרת אבל לא עוזרת במאה אחוז
שואל השאלה:
מה זאת אומרת גורמת לנזק ?
מה זאת אומרת גורמת לנזק ?
אנונימי
היא לא עוזרת בשום מצב, היא אפילו עוה את המצב רע יותר, בגלל שאנחנו נושמים את אותו האוויר כל הזמן עד שכבר אין אוויר צח וזה מסוכן
אם אתה חולה ואתה לובש מסכה אז אם אתה משתעל זה תופס את החיידקים , אבל זה לא הגנה ב100 אחוז .
צריך לשים מסכה ולהיות 2 מטר אחד מהשני
צריך לשים מסכה ולהיות 2 מטר אחד מהשני
לא עוזר. ומי שרוצה לקלל ולרדת לפסים אישיים תחסכו את זה ממני
עוזרת אבל לא 100 אחוז
דוד שלי חלב בקורונה גם כשהוא היה עם מסיכה
אני גם חשבתי שהיא לא עוזרת בכלל
אבל רק שתבינו כמה זה עוזר וכמה אין לנו מושג כמה זה עוזר
אחותי ב- יב אז כמעט כולם אצלה באו רק לבגרויות ולא לכל יום. ביום האחרון של הבית ספר שהיה שלוש שעות היא ישבה ליד ידיד שלה חיבקה אותו וכל זה ומצד שני של ידיד שלה ישבה עוד מישהי (כן שולחנות של שלושה, בית ספר מוזר) בקיצור ידיד שלה ומי שישבה לידו לא היה עם מסכה בכלל ואחותי הייתה עם המסכה כל הזמן ולא הורידה לשנייה. מסתבר שהוא היה חולה קורונה. אחותי לא נדבקה אך ורק בזכות זה שהיא הייתה עם מסכה ולעומת זאת השנייה שהייתי לידו הייתה בלי מסכה וכן נדבקה ושתיהן היו לידו ואיתו בול אותו זמן.
אז כן המסכה מאוד עוזרת.
אבל רק שתבינו כמה זה עוזר וכמה אין לנו מושג כמה זה עוזר
אחותי ב- יב אז כמעט כולם אצלה באו רק לבגרויות ולא לכל יום. ביום האחרון של הבית ספר שהיה שלוש שעות היא ישבה ליד ידיד שלה חיבקה אותו וכל זה ומצד שני של ידיד שלה ישבה עוד מישהי (כן שולחנות של שלושה, בית ספר מוזר) בקיצור ידיד שלה ומי שישבה לידו לא היה עם מסכה בכלל ואחותי הייתה עם המסכה כל הזמן ולא הורידה לשנייה. מסתבר שהוא היה חולה קורונה. אחותי לא נדבקה אך ורק בזכות זה שהיא הייתה עם מסכה ולעומת זאת השנייה שהייתי לידו הייתה בלי מסכה וכן נדבקה ושתיהן היו לידו ואיתו בול אותו זמן.
אז כן המסכה מאוד עוזרת.
אנונימית
ממש לא 90%. נמצא שמסכה עוזרת לעצור 14-20% מההדבקות. אבל ממש לא 90%.
בוא נגיד שאם יהיה מישהו שהוא חולה קורונה לידך
מסכה זה לא מה שימנע את זה שתידבקי
אחרי 20-30 דקות במסכה נהיית לא אפקטיבית מהלחות שאנחנו מוציאים בנשימה המסכה נהיית לחה ורטובה וזה כבר לא אפקטיבי
מסכה זה לא מה שימנע את זה שתידבקי
אחרי 20-30 דקות במסכה נהיית לא אפקטיבית מהלחות שאנחנו מוציאים בנשימה המסכה נהיית לחה ורטובה וזה כבר לא אפקטיבי
לכל הטיפשים שאומרים שהמסכה לא עובדת
המסכה מונעת מאירוסולים שהם רסיסי רוק לעבור באוויר ולהעביר איתם את הווירוס
שימו פאקינג מסכה
המסכה מונעת מאירוסולים שהם רסיסי רוק לעבור באוויר ולהעביר איתם את הווירוס
שימו פאקינג מסכה
היא עוזרת אבל לא ב100 אחוז
אם הנגיף היה חיידק ולא וירוס היא הייתה עוזרת אפילו יותר (המסכות יעלות יותר נגד חיידקים)
אם מישו חולה והוא עם מסכה אז זה מוריד קצת את סיכון שהוא ידביק
וכנל הפוך אם מישו עם מסכה ליד חולה אז הסיכוי להידבק הוא יורד במאט
קיצר המסכה עוזרת אבל היא לא דבר פלאי שעובד ב100 אחוז אפילו לא 80 אחוז אבל היא עוד אמצעי הגנה
אם הנגיף היה חיידק ולא וירוס היא הייתה עוזרת אפילו יותר (המסכות יעלות יותר נגד חיידקים)
אם מישו חולה והוא עם מסכה אז זה מוריד קצת את סיכון שהוא ידביק
וכנל הפוך אם מישו עם מסכה ליד חולה אז הסיכוי להידבק הוא יורד במאט
קיצר המסכה עוזרת אבל היא לא דבר פלאי שעובד ב100 אחוז אפילו לא 80 אחוז אבל היא עוד אמצעי הגנה
היא עוזרת ממש וזה מוכח
אם אתה חולה המסיכה מונעת ממך להדביק אחרים , זאת אומרת אם אתה ועוד כמה נפגשים וכולם עם מסיכה ויש אחד שחולה הסיכוי שתדבק הוא פחות מאחוז אחד ככה שזה לא סתם
וואי די עם התאוריות קונספירציה
זה עוזר אבל לא ב100 אחוז
אסביר איך שהיא עובדת ככה:
תחשוב שמסיכה זה מכנסיים.
אם מישהו בלי מכנסיים עושה פיפי על משהו בלי מכנסיים כל הרגליים שלו עם פיפי עכשיו.
אם מישהו בלי מכנסיים עושה פיפי על מישהו עם מכנסיים יש לו פיפי על הרגליים אבל המכנסיים עצרו חלק מזה וככה פחות הגיע לרגליים.
אבל אם מישהו עם מכנסיים עושה פיפי זה הולך לעצור את רוב הפיפי לפני שהוא מגיע למישהו אחר.
השוואה לא ממש נעימה אבל מאוד ברורה.
תחשוב שמסיכה זה מכנסיים.
אם מישהו בלי מכנסיים עושה פיפי על משהו בלי מכנסיים כל הרגליים שלו עם פיפי עכשיו.
אם מישהו בלי מכנסיים עושה פיפי על מישהו עם מכנסיים יש לו פיפי על הרגליים אבל המכנסיים עצרו חלק מזה וככה פחות הגיע לרגליים.
אבל אם מישהו עם מכנסיים עושה פיפי זה הולך לעצור את רוב הפיפי לפני שהוא מגיע למישהו אחר.
השוואה לא ממש נעימה אבל מאוד ברורה.
חחח מלך
המסיכה מסננת אוויר מלוכלך.
על מה מינוס.\.?
זה לא עוזר 100 אחוז
זה עוזר הרבה פחות
זה לא עוזר 100 אחוז
זה עוזר הרבה פחות
רק למי שחולה כדי שלא ידביק אחרים
אנונימית
באותו הנושא: