8 תשובות
אני חושב שכן כדאי לך,כל עוד הוא בן אדם טוב שיעשה מה שבא לו.
אם את רוצה תמשיכי להיות בקשר איתו
אם את רוצה תמשיכי להיות בקשר איתו
עישון לא מעיד על אופי
אל תנתקי קשר, פשוט תשארו בגדר של "ידידים"
מה שבאלך, זה לא מעיד על האופי שלו.
אני הייתי חותך.
אני הייתי חותך.
שואל השאלה:
^^ נכון צודקת ..
עישון לא מעיד על אופי ..
^^ נכון צודקת ..
עישון לא מעיד על אופי ..
אנונימית
לדעתי תמשיכי, ובהמשך את יכולה לדבר איתו לגבי זה ובהצלחה
שואל השאלה:
^ כן ? מה להגיד לו ?
^ כן ? מה להגיד לו ?
אנונימית
אם אתם רק ידידים לדעתי לא צריך לנתק קשר ומקסימום לידע אותו שאת לא רוצה שיעשו לידך. אם בתור חברים אז זה תלוי בך, אני לא הייתי יוצאת עם מעשן כי לי זה ממש מפריע
באותו הנושא: