9 תשובות
לא כדאי לך
אם את אוהבת ממש לדבר איתם תשלחי להם בפרטי את האינסטגרם
אם את אוהבת ממש לדבר איתם תשלחי להם בפרטי את האינסטגרם
אסור לשים בביו שלך כל דבר שמפנה אחרים למקומות מחוץ לגבולות האתר. ככה שלא, אל תשימי אינסטגרם, גם לא טיקטוק, פייסבוק, ערוץ יוטיוב, עמוד בוואטאפד וכו'.
הנאמנים יגידו לך למחוק את זה גם ככה
לדעתי לא כי אז את יכולה לקבל הרבה הודעות שהם מטרידות עדיף לך לדבר אם מישהו מפה בצ'אט ואז תחליטי אם לתת לו או לה את האינסגרם שלך.
אנונימי
שואל השאלה:
זה בסדר יש לי מספיק הודעות מטרידות בכללי אבל אני לא מייחסת אליהם חשיבות:))
זה בסדר יש לי מספיק הודעות מטרידות בכללי אבל אני לא מייחסת אליהם חשיבות:))
אני לא יכול לסבול את זה שאנשים פה מטרידים בנות זה פשוט מעצבן מקווה שזה יפסק
אנונימי
שואל השאלה:
זה יהיה מוזר אם אני אגיד שעד עכשיו רוב אלה שהטרידו אותי היו בנות? חחחחחח
זה יהיה מוזר אם אני אגיד שעד עכשיו רוב אלה שהטרידו אותי היו בנות? חחחחחח
לא
אנונימי
כמובן
באותו הנושא: