5 תשובות
תנשמי, זה קורה מלחץ.. מבינה אותך
פשוט תנסי יותר להיות רגועה, תרגיעי את עצמך, כנסי לפרופורציות סהכ בנים
פשוט כאילו תגידי לעצמך מי שם עליהם ותתנהגו רגיל
אל תייחסי אליהם חשיבות מיוחדת. הם בסך הכל אנשים את יודעת...
תהי יותר טיבעית
פשוט תיהי את ❤