3 תשובות
שואל השאלה:
חחחחחח אני לגמרי מתחרטת. שונאת את איך שאני נראית בגללו
אנונימית
וואי מהניסיון רבוי השנים שלי ייקח זמן אבל את יכולה לסדר עם סיכה אם את לא אוהבת לדעתי זה ממש יפה :)
מישהי פה מתחרטת על הפוני..