10 תשובות
תגורי אצל חברה כפרע עד שהיא תירגע
אנונימי
תדברי עם אבא שלך על הנושא הזה
מה עובר על אמא שלך ?
להסתגר בחדר מה היא ילדה בגיל ההתבגרות או אמא לילדים?!
מה עובר על אמא שלך ?
להסתגר בחדר מה היא ילדה בגיל ההתבגרות או אמא לילדים?!
יכול להיות שעובר עליה משהו? תנסי להראות לה אכפתיות ולדבר איתה בעדינות אולי היא תשתף אותך
נראה לי זה קשור לקורונה.. מאז הקורונה אנשים מתנהגים בלחץ ולא כמו שהם כל כך.. תשבי אותה לשיחה, תשאלי אותה מה היא עוברת בזמן האחרון ואיך הוא מרגישה ותספרי לה גם מה את מרגישה
היי, אני גם פחות או יולר בתקופה כזו עם אמא שלי..
למדתי לנשום עמוק כשאני מדברת איתה וחהבין שהיא גם בן אדם ויכול מאוד להיוצ שהיא עוברת עכשיו משהו שאני לא יודעת וקשה חה
למדתי לנשום עמוק כשאני מדברת איתה וחהבין שהיא גם בן אדם ויכול מאוד להיוצ שהיא עוברת עכשיו משהו שאני לא יודעת וקשה חה
תתעודדי בזה שככה אמא שלי מאז שנולדתי ויש לי עוד ארבע אחיות לשמור אליהן
כנראה שעובר עליה משהו , בן אדם לא מתנהג סתם מוזר מהרגיל.
שואל השאלה:
כל מי שרושם לי ללכת לדבר איתה אני לא מסוגלת לדבר איתה אני רק מתקרבת אליה והיא צורחת עליי אני מנסה להבין אותה ושאולי עובר עלייה משהו אבל שום דבר שיקרה לא מגיע לי שהיא תתייחס אליי ככה
כל מי שרושם לי ללכת לדבר איתה אני לא מסוגלת לדבר איתה אני רק מתקרבת אליה והיא צורחת עליי אני מנסה להבין אותה ושאולי עובר עלייה משהו אבל שום דבר שיקרה לא מגיע לי שהיא תתייחס אליי ככה
אנונימית
ברור שלא מגיע לך!! זו תקופה מאוד קשה ומה שלפי דעתי יעזור זה להתרחק ולהיות עם חברים וכשאת כן חידה אז לנשום עמוק וחנסות כמה שיותר שהיא תראה שאת עוזרת , כן זה יכול להיות מאוד קשה אני מבינה אותך מאוד
היי,
את מתארת כאן ימים קשים ולא הוגנים כלפייך וכלפי אבא שלך ואחותך. נראה שאמא שלך, זו שאמורה לשמור עלייך ולדאוג לך, דווקא היא פוגעת בך כל כך. ואולי את מרגישה בתקופה הזו מעט חסרת הגנה למולה, אולי מאוכזבת.
יקרה, את לא חייבת להשאר עם זה לבד. כתבת שאת לא יכולה לדבר עם אמא שלך כרגע, אבל אולי תוכלי, בתור התחלה, לדבר עם אבא שלך או עם אדם קרוב אחר שאת בוטחת בו. מישהו שיקשיב לך, שינסה לעזור. לפעמים השיתוף עצמו יכול להקל במעט על המעמסה.
ואם תרצי, מזמינה אותך לדבר גם איתנו. אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), ויש לנו צ'אט אישי ואנונימי לחלוטין, שבו תוכלי לדבר עם מתנדב או עם מתנדבת. תוכלי לשתף במה שעובר עלייך ואנחנו נהיה שם בשבילך, ננסה להושיט יד לעזרה. נקשיב לך.
מצרפת את הקישור לצ'אט, שם גם יופיעו זמני הפעילות. תבואי, מחכים לך..
שלך,
מתנדבת סה"ר.
את מתארת כאן ימים קשים ולא הוגנים כלפייך וכלפי אבא שלך ואחותך. נראה שאמא שלך, זו שאמורה לשמור עלייך ולדאוג לך, דווקא היא פוגעת בך כל כך. ואולי את מרגישה בתקופה הזו מעט חסרת הגנה למולה, אולי מאוכזבת.
יקרה, את לא חייבת להשאר עם זה לבד. כתבת שאת לא יכולה לדבר עם אמא שלך כרגע, אבל אולי תוכלי, בתור התחלה, לדבר עם אבא שלך או עם אדם קרוב אחר שאת בוטחת בו. מישהו שיקשיב לך, שינסה לעזור. לפעמים השיתוף עצמו יכול להקל במעט על המעמסה.
ואם תרצי, מזמינה אותך לדבר גם איתנו. אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), ויש לנו צ'אט אישי ואנונימי לחלוטין, שבו תוכלי לדבר עם מתנדב או עם מתנדבת. תוכלי לשתף במה שעובר עלייך ואנחנו נהיה שם בשבילך, ננסה להושיט יד לעזרה. נקשיב לך.
מצרפת את הקישור לצ'אט, שם גם יופיעו זמני הפעילות. תבואי, מחכים לך..
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: