8 תשובות
לא הכי
כך או כך לא היה לי חברה חחח
כן.
גם אם לא הייתה קורונה הייתי שומרת על ריחוק חברתי חחח
משתדלת, אני וחברות שלי עשינו כמו קפסולות, החלטנו ביחד להשתדל לא להפגש אם עוד אנשים וגם אני שמה מסיכה צמיד ולא מתחבקת
לא עם כולם
גם מלפני הקורונה
לא אבל נפגשים פחות
לא כל כך