7 תשובות
תאמת אני לא עשיתי כלום הם אלה שפגעו בי
אנונימית
לא עשיתי.
כלום, הם פגעו בי.
שואל השאלה:
מה הם עשו?
בחיאת אנשים אני מרכישה חרא קצת הזדהות
מה הם עשו?
בחיאת אנשים אני מרכישה חרא קצת הזדהות
אנונימית
ניצלו אותי
הן לא באמת היו חברות שלי, כרגע אין לי שום חברות ואני גם לא ממש רוצה.
הן לא באמת היו חברות שלי, כרגע אין לי שום חברות ואני גם לא ממש רוצה.
אממ לפעמים אני די חסרת טאקט ואני די כנה.. מה שיוצא מצב שלפעמים שאני צריכה לשתוק ולא להגיד את *כל מה שאני חושבת כי אני יכולה לזרוק עקיצה או אמירה ואחד החברים שלי נפגע
אמרתי לחבר הכי טוב שלי שהוא מנצל אותי..
באותו הנושא: