3 תשובות
עכבר ימני על המסך ואז יש לך אפשרות "תרגם ל-english" (יכול להיות שיהיה כתוב תרגם לעברית פשוט תראי אם יש שם אחד של תרגום) ואז יפתח לך למעלה כזה חלון לתרגום ואז את יכולה שם לבחור לאיזו שפה את רוצה לתרגם, אם לא מופיע לך השפה שאת רוצה את יכולה לעשות בשלוש נקודות שם ואז יש לך שם אפשרות של בחירת שפה אחרת.
שואל השאלה:
תודהה
חחח בכיף, רק מעניין אותי מי המשועמם שעשה לי מינוס-_-
באותו הנושא: