12 תשובות
אני חושבת שכן.
לא, הוא דביל
דווקא לא
לא.
לא יודע
אבל יש סיוכי ממש גבוה
אבל יש סיוכי ממש גבוה
שואל השאלה:
איך זה הגיוני שהוא שמאלני גזען ולא הומופוב
יש מצב הוא הומו?
איך זה הגיוני שהוא שמאלני גזען ולא הומופוב
יש מצב הוא הומו?
אנונימית
בארורר
הוא לא הומו
אין משהו שהוא לא.
מי שנמשך לעצמו נקרא נרקיסט^
(אני רציני מי שלא מאמין לי מוזמן לבדוק הוויקיפדיה את המושג הזה)
לשאלה איך אנחנו אמורים לדעת
(אני רציני מי שלא מאמין לי מוזמן לבדוק הוויקיפדיה את המושג הזה)
לשאלה איך אנחנו אמורים לדעת
נראה לי הוא נמשך לעצמו בכלל^^^^
לא
באותו הנושא: