9 תשובות
שואל השאלה:
יופי אבל תעני לא מאנונימי בייב
יופי אבל תעני לא מאנונימי בייב
אנונימית
בשביל 20 שקל הייתי מוכן למכור את הגוף שלי למחאס, ברור שהייתי אומר את הn וורד
אם זה לבוא לכהה עור ולומר לו את זה לא
אבל אם זה סתם רק אני והזה שמביא 20 שקל אז כן
אבל אם זה סתם רק אני והזה שמביא 20 שקל אז כן
מה הכוונה
כאילו לומר סתם? הייתי אומר, אבל לומר לבנאדם לא
לא
אני לא עושה דברים תמורת כסף
אין לי בעיה לומר את זה בחינם כי זו בסה"כ עוד מילה ואני לא רואה בזה משהו פוגע
כמובן שלא הייתי אומר את זה למישהו שחור כי אני לא מכיר אותו ולא הייתי רוצה שהוא סתם ייפגע
אני לא עושה דברים תמורת כסף
אין לי בעיה לומר את זה בחינם כי זו בסה"כ עוד מילה ואני לא רואה בזה משהו פוגע
כמובן שלא הייתי אומר את זה למישהו שחור כי אני לא מכיר אותו ולא הייתי רוצה שהוא סתם ייפגע
כן
גם בחינם
גם בחינם
שואל השאלה:
אני כן.
אני כן.
באותו הנושא: