5 תשובות
בן כמה אתה?
לשאלתך, זה פשוט לא מוביל לדברים כמו מיניות.
או שאתה לא מסופק מספיק... אבל עם הזמן יכול להיות שתהיה לך משיכה לאותו הבן אדם כשפעם חא הייתה לל.
לדעתי זה חשוב מאוד (לי לפחות), אני מניחה שגם יש כאלה שזה פחות חשוב להם
אנונימית
שואל השאלה:
אני 19
אנונימי
אתה יכול להרחיב קצת יותר? לא ממש הבנתי את השאלה עצמה
אנונימית
שואל השאלה:
אם בוחרים להתחתן ואין כזה משיכה , אז למה זה יכול להוביל? והאם אפשר להסתדר ככה?
אנונימי