10 תשובות
סתם לקטע, לא מבין למה בכלל יש אופצייה להגדיר את עצמך בתור בן 112 - למה שמישהו בן 112 יהיה באתר בכלת
אולי כי הם לא רוצים שיחשבו שהם באמת בני הגיל ששם אז לשים מינוס או גיל מעל 100 עובד
אנשים שאוהבים פרטיות זה לא ממש משנה ולא אמור להפריע
כי הם רוצים להראות שהם בכלל לא רוצים לתת את המידע הזה
אז הם שמים משהו לא הגיוני במקום משהו הגיוני ואז שנחשבו שהוא בטעות בגיל הזה
כי אנשים לא רוצים לחשוף את הגיל שלהם, הם שומרים על פרטיות. בכל זאת זה אתר אנונימי..
שואל השאלה:
^אז זה גם לא משנה מה הם ישימו בגיל אם זה אתר אנונימי.. ולפי הגיל אף אחד לא יכול לזהות אותך ומה הבעיה פשוט לכתוב 18 15 13
אנונימית
כי ככה הם רוצים. בסדר?
ככה הם רוצים וזהו.
פשוט תתעלמי
זה סתם בציניות או בצחוק כנראה,
אבל עדיין מצטרף לשאלה לראות אם אני טועה.