2 תשובות
הייתי אתמול בכינרת ולא היו בכלל הרבה אנשים
לא הייתי באון ספיציפית.
אבל יצא לי להיות בכמה חופים באיזור.. כן צפוף, אבל לא בקטע מגעיל.
פשוט כנרת וחופש גדול אז יש הרבה אנשים..