5 תשובות
אוקיי אני יודעת שאני הכי לא צריכה להתערב אבל למה אחותי די בבקשה בשבילי תפסיקי זה סתם יגרום לך נזק אם את צריכה לדבר אני פה(:
שואל השאלה:
אני שמנה, אני צריכה את זה . פשוט צריכה את זה .
אני שמנה, אני צריכה את זה . פשוט צריכה את זה .
אנונימית
ריטלין
אבל ממליצה לך לשמור פשוט על תזונה נכונה לא לאכול יוריד במשקל מהר ויעלה ברגע עם סימני מתיחה..
אבל ממליצה לך לשמור פשוט על תזונה נכונה לא לאכול יוריד במשקל מהר ויעלה ברגע עם סימני מתיחה..
לשתות יותר מים לא לנשנש בין ארוחות לאכול לאט לא לשתות שתייה מתוקה
אנונימית
ריטלין לא בריא לכל אחד זה רק באישור רופא יש כאלה שלא צריכים שמעי אחותי אני ירדתי 3 קילו בשבוע כבר כי אני אוכלת בריא ומצומצם ושותה רק מים זה עדיף מאשר לקחת מדכאי תיאבון
אנונימית
באותו הנושא: