8 תשובות
לא שיצא לי
כן אבל זה בציניות כזה
אנונימית
רק כשיצאתי עליהם או משהו
לא ברגיל, זה כואב גם אם זה ידיד
לא, אבל לא בגלל שלבנים יש בעיה עם זה ז*ן עליהם (זה לא ברצינות לא לבכות) אני לא עושה אתזה כי זה לא סגנון הדיבור שלי.
כל הזמן
כן חח