16 תשובות
אני ספציפית לא
הבנות באתר הן לא הבנות במציאות. ולא מתחברים לבן אדם *רק* על פי הדברים שהוא מעדיף לעשות
לא חושבת, אני לא גירלי כזאת.
אם נתחבר באופי אין לי בעיה שנהיה ידידים אבל אני לא הולכת להתאפר ולמרוח איתו לק.
כןןןןןןןןןןןןן
שואל השאלה:
לא הייתן רוצות ידיד שתוכלו להתאפר איתו ולשים לק? ואחד שיבוא אותכן לקניון ותמדדו ביחד שמלות?
אנונימי
תלוי באופי
3m
^^אני לא עושה את זה עם חברות כמעט
אז עם ידיד בכלל לא
כןןןן אם אתה כזה בוא נהייה בסטיז אמן
שואל השאלה:
מה היית עושה איתי?
אנונימי
ברור שכן זה הכי כיף שיש בעולם ואם יש לו אופי טוב אז מה אכפת לי איך הוא מתלבש ומה הוא עושה
^^
כל מה שאני עושה עם כל חברה אחרת שלי
בטח לצאת איתך לקנות בגדים זה פאן רצח
שואל השאלה:
היית עוזרת לי לבחור שמלות? והיית מאפרת אותי ושמה לי לק?
אנונימי
מחחחחח לול אם הייתי יודעת לאפר בשמחה
לק נלך ביחד לקוסמטיקאית עליי
שואל השאלה:
חייב מישהי כמוך
לעשות איתה יום כיף של בנות
אנונימי
כן אם הוא חבר טוב, הייתי שמחה לראות את איך שהוא מתאפר כי אני נהנית מלראות אנשים מתעסקים באיפור