16 תשובות
אני ספציפית לא
הבנות באתר הן לא הבנות במציאות. ולא מתחברים לבן אדם *רק* על פי הדברים שהוא מעדיף לעשות
לא חושבת, אני לא גירלי כזאת.
אם נתחבר באופי אין לי בעיה שנהיה ידידים אבל אני לא הולכת להתאפר ולמרוח איתו לק.
אם נתחבר באופי אין לי בעיה שנהיה ידידים אבל אני לא הולכת להתאפר ולמרוח איתו לק.
כןןןןןןןןןןןןן
שואל השאלה:
לא הייתן רוצות ידיד שתוכלו להתאפר איתו ולשים לק? ואחד שיבוא אותכן לקניון ותמדדו ביחד שמלות?
לא הייתן רוצות ידיד שתוכלו להתאפר איתו ולשים לק? ואחד שיבוא אותכן לקניון ותמדדו ביחד שמלות?
אנונימי
תלוי באופי
^^אני לא עושה את זה עם חברות כמעט
אז עם ידיד בכלל לא
אז עם ידיד בכלל לא
כןןןן אם אתה כזה בוא נהייה בסטיז אמן
שואל השאלה:
מה היית עושה איתי?
מה היית עושה איתי?
אנונימי
ברור שכן זה הכי כיף שיש בעולם ואם יש לו אופי טוב אז מה אכפת לי איך הוא מתלבש ומה הוא עושה
^^
כל מה שאני עושה עם כל חברה אחרת שלי
בטח לצאת איתך לקנות בגדים זה פאן רצח
כל מה שאני עושה עם כל חברה אחרת שלי
בטח לצאת איתך לקנות בגדים זה פאן רצח
שואל השאלה:
היית עוזרת לי לבחור שמלות? והיית מאפרת אותי ושמה לי לק?
היית עוזרת לי לבחור שמלות? והיית מאפרת אותי ושמה לי לק?
אנונימי
מחחחחח לול אם הייתי יודעת לאפר בשמחה
לק נלך ביחד לקוסמטיקאית עליי
לק נלך ביחד לקוסמטיקאית עליי
שואל השאלה:
חייב מישהי כמוך
לעשות איתה יום כיף של בנות
חייב מישהי כמוך
לעשות איתה יום כיף של בנות
אנונימי
בוא
כן אם הוא חבר טוב, הייתי שמחה לראות את איך שהוא מתאפר כי אני נהנית מלראות אנשים מתעסקים באיפור
באותו הנושא: