16 תשובות
אחרי ש אמרו לי שהספר טוב
ואשמת הכוכבים
משחקי הרעב
הארי פוטר
fundamentals of thermodynamics
משחקי הרעב
בני לוריאן
הניצוץ שבאפר (כל הסדרה, זה מדהים)
נסיכת האפר (שני הספרים)
נפילת הממלכות (מדהים)
הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות
ארטמיס פאול
הרץ במבוך
הארי פוטר
אראגון
או אם את/ה בקטע של נוער אז
תיכון לילה
בני האלמוות
האש הסודית
האקדמיה לערפדים (שני ספרים ויש לזה סרט)
אודם
כל הספרים של ריק ריידן
מפוצלים(3 ספרים)
אגדה (3 ספרים)
וכו
איזה סגנון / משהו שקראת ואהבת?
שואל השאלה:
האמת שלא קראתי ככ הרבה זמן ואני רוצה לחזור אז אני לא זוכרת ככ, אני זורמת עם כל זאנר
הארי פוטר
פרסי גקסון
כל הספרים של סטיבן קינג:))))))))))))))))))
floopi אני בשוק שעוד מישהו קרא את נסיכת האפר, עד עכשיו לא ראיתי אף אחד שקרא בסטיפס.
הארי פוטר ופרסי ג'קסון
אוף, כבר כתבו את זה!
אז גם חיות הפלא
בת חווה וכו
כן זה ספר מדהים. הוא יחסית חדש ככה שזה מובן, צריך לפרסם אותו
ספר שגורם לך לחשוב על איך דברים אובדים ולמה...
אני כל כך אוהבת אותו ומחכה כבר לספר 3
ממליץ על הסופרת זוהר אביב
נסיכה בספק!! ספר פשוט מהמם. ממליצה עליו מאוד!
אנונימית