10 תשובות
...את יודעת שיש גם רוסים בישראל, כן?
אבל אלה שאת רואה בטח יפים במיוחד, יש כאלו שלא יפים שם, בדיוק כמו בכל מקום אחר..
אבל אלה שאת רואה בטח יפים במיוחד, יש כאלו שלא יפים שם, בדיוק כמו בכל מקום אחר..
חחח
חחח מצטרפת לשאלה
כל הרוסים שאני מכירה מכוערים, אבל בסדר...
חחח יש רוסים יפים ויש רוסים מכוערים זה לא קשור..
אני מכירה גם וגם.
אני מכירה גם וגם.
לא והכוסיות שמעי מפחידות.
מה אכפתת לנו
מה אכפתת לנו
אנונימי
חחח לא יודעת
אה כע.
יש פרק אחד בתורה שרשום שאלוקים מברך את רוסיה ביופי.
זה פשוט מגניב לראות את זה בתורה ואז במציאות
יש פרק אחד בתורה שרשום שאלוקים מברך את רוסיה ביופי.
זה פשוט מגניב לראות את זה בתורה ואז במציאות
את חושבת הפוך
אם את רואה אותו מרוסיה עד אלייך או שהוא עושה תוכן ממש טוב או שהוא נראה ממש טוב
אז את רואה בעצם 20 רוסים(לדוגמא) ועצם זה שראית אותם מעיד שיש להם המון צפיות אז מין הסתם הם נראים ממש טוב את בעצם רואה את האנשים שנראים הכי טוב בכל רוסיה (ושעושים טיקטוק)
זה כמו שאני אלך לתחרות של מלכות יופי ובגלל שיש שם מקסיקנית אני אומר שכל המקסיקניות נראות טוב(פה ספציפית זה נכון) זה לא צורת מחשבה נכונה
אם את רואה אותו מרוסיה עד אלייך או שהוא עושה תוכן ממש טוב או שהוא נראה ממש טוב
אז את רואה בעצם 20 רוסים(לדוגמא) ועצם זה שראית אותם מעיד שיש להם המון צפיות אז מין הסתם הם נראים ממש טוב את בעצם רואה את האנשים שנראים הכי טוב בכל רוסיה (ושעושים טיקטוק)
זה כמו שאני אלך לתחרות של מלכות יופי ובגלל שיש שם מקסיקנית אני אומר שכל המקסיקניות נראות טוב(פה ספציפית זה נכון) זה לא צורת מחשבה נכונה