13 תשובות
כנראה שהם עברו על החוקים
לפעמים עושים הנחות.
הם השיגו את זה שזה היה 100 ועכשיו זה ירד פשוט
כי לפעמים זה יורד אחרי שהם נעשים נאמנים.
הם צריכים להיות 100 בהגשת הבקשה, אחרי זה דירוג האמינות שלהם יכול לרדת
תראי לי נאמן אחד עם דירוג מתחת ל 70
אנונימי
שואל השאלה:
תשמע חכמולוג , איך בדיוק אני אמור להראות לך ?
תשמע חכמולוג , איך בדיוק אני אמור להראות לך ?
אנונימי
אממ בוא נחשוב...
אה כן! תרשום את השם שלו!
אה כן! תרשום את השם שלו!
אנונימי
שואל השאלה:
היי בוא נחשוב ביחד ילדים.
אני , רואה תגובות של נאמנים , האם אני אמור לזכור את השם ילדים ?? לא!. כל הכבוד ילדים! קחו צ'יפס
היי בוא נחשוב ביחד ילדים.
אני , רואה תגובות של נאמנים , האם אני אמור לזכור את השם ילדים ?? לא!. כל הכבוד ילדים! קחו צ'יפס
אנונימי
שואל השאלה:
אה יש את
^i know who i am , הנה קח
אה יש את
^i know who i am , הנה קח
אנונימי
אין כזה משתמש . אתה מתכוון ל you know who i am?
אנונימי
שואל השאלה:
אה כן , אבל הוא גם גזען לשחורים . ויש עוד הרבה נאמנים שיש להם פחות מ70. אני אחפש עוד
אה כן , אבל הוא גם גזען לשחורים . ויש עוד הרבה נאמנים שיש להם פחות מ70. אני אחפש עוד
אנונימי
לול הוא לא נאמן
הוא עונה בכיר
הוא עונה בכיר
אנונימי