14 תשובות
גם אצלנו
כן כי רצו שנוכל למחוק
רק אני עולה ליא ועדיין משתמשת רק בעפרונות?
רק בכיתה ו מרשים
לפני זה אסור
גם אצלי זה היה ככה
אנונימית
שואל השאלה:
^^ וואי נשבעת אני פשוט כל כך מפחדת להשתמש בעט כי אני לא סובלת לעשות קישקושים או טיפקס
אנשים שפותרים תרגילים במתמטיקה עם עט הם אנשים שאני מעריצה
כן, מרשים אולי רק עט עם חודים
גם אצלי
גם לנו לא נתנו
הרשו לנו רק כותרות, ומכיתה ו הרשו לנו בחלק מהמקצועות לכתוב עם עט.
אצלי לא היה כזה חוק שאסור, אבל העדיפו שנשתמש בעפרונות בעיקר במבחנים.
ואז כשהגעתי לחטיבה נכנסתי לחרדה מלהשתמש רק בעטים במבחנים כי אין אפשרות למחוק.
אסור
מטומטם אבל כן
גם אצלי

רק בחטיבה, ובחטיבה ותיכון חייב להשתמש בעטים במבחנים
גם אצלי זה היה ככה