2 תשובות
כן הרבה בנות יותר גבוהות מהבנים בגיל הזה, על תדאגי, פתאום יש להם קפיצה חבל על הזמן והם יהיו יותר גבוהים מימך.
חכי שנה שנתיים הבנים יהיו 1.70 1.80 ואת כבר לא תהיי כזאת גבוהה יחסית אליהם. חוץ מזה שלהיות גבוהה זה מעולה (: