5 תשובות
לא היה לי כיתה קלה דווקא
סתל מקצינים. לדעתי זו הכיתה הכי כיפית ביחד עם יב כמובן הבגרויות קיימות ועמוסות אבל ביחד עם זה יש המון גיבוש אחד עם השני וצחוקים
הקצנות יתר על מידה אם היו אומרים לי עכשיו לעשות שוב הייתי עושה שוב
בגלל כל ההקצנות האלה נכנסתי לדיכאון
בגלל כל ההקצנות האלה נכנסתי לדיכאון
כיתה כייפית רק שלי היא קצת השתבשה בגלל הקרונה וזה אבל המחצית הראשונה היתה ממש זורמת כזה אין מה להלחץ מהלימודים אם את משתדלת להיות נוכחת בשיעורים מכינה שיעורים לומדת למבחנים בזמן וכו
מצטרף גם אני עולה לכיתה הזאת
ויכול להיות שהשנה הכיתה הזאת לא תהיה כזאת קשה אם גם השנה יהיו הקלות בבגרויות
ויכול להיות שהשנה הכיתה הזאת לא תהיה כזאת קשה אם גם השנה יהיו הקלות בבגרויות
באותו הנושא: