7 תשובות
את יכולה לשאול אותו איך היה לו ולראות מה הוא עונה
לדעתי בערב אחרי הדייט שכאילו ממש לפני שאתם נפרדים כזה כל אחד לדרכו לשאול אותו איך היה ? אם הוא נהנה? ואז לשאול אותו איפה את עומדת עכשיו מבחינות ככה זה יהיה יותר כנה אחותי בטלפון זה כזה את יודעת פחות ...
ואחכ כשהוא עונה תדברו על זה כנראה ותחליטו איך אתם ממשיכים
שואל השאלה:
אני יכולה לשלוח למישהו מכם הודעה בפרטי?
אנונימית
בטח :)
מוזמנת תמיד
ברור בכיף
תשלחי
שלחי לי הודעה