התחברות
הרשמה
מסוכן בקנקון מקסיקו?? למי שהיה השנה
13 באוגוסט 2020, 10:47
חו"ל
טיסה
נסיעה
נוף
מקסיקו
תשובה אחת
לא כל כך
J
Ji-Young player 240
באותו הנושא:
איפה נולדתם? אני במקסיקו בקנקון
אומרים מקסיקו או מחיקו? כי במקסיקו הם אומרים מחיקו. אז למה אנחנו אומרים מקסיקו בעצם
מסוכן בקנקון מקסיקו?
מסוכן בקנקון מקסיקו???
בעד מי אתם היום ברזיל או מקסיקו? אני מקסיקו
מי שהיה בקנקון מקסיקו יש שם אנשים טובים או רעים?
למי שהיה בקנקון מקסיקו יש שם פושעים או שיש שם אנשים טובים ונופים יפים?
אפשר לכתוב מכסיקו במקום מקסיקו, נכון?
הייתם פעם בקנקון?
מקסיקו מסוכנת לישראלים? יש שם הרבה אנטישמיות?
מה העיר הבירה של מקסיקו