16 תשובות
סתם שתדעו שחובשת קרבית במציאות זה בכלל לא דומה למה שיש בתאגד אז שלא תחשבו אחרת.
אנונימית
תקשיבי בעיקרון לחובשת קרבית את צריכה להתגייס ללוחמה לגדודים המעורבים(קרקל,אריות הירדן, איסוף קרבי..) מגב או עוקץ ואז משם המפקדים שלך יכולים להוציא אותך לקורס חובשים אחרי שאת חופרת להם על זה במידה וזה קורא את יוצאת לקרוס 3 חודשים
אבל פשוט תחפרי למיטב על זה שאת רוצה בחיל הרפואה
הייתי שם. אבוד.
שונאת אותם
נכון יש חובשת, אבל היא רוצה להיות חובשת קרבית כדי לקבל את התפקיד הזה היא חייבת להיות לוחמת ולעשות טירונות של לוחמות.
זה מה שהסבירו לי בנות שהתגייסו לתפקיד הזה.
כדי להיות חובשת קרבית את צריכה להתגייס ללוחמה לסיים טירונות ומסלול
ומשם לצאת לקורס חובשים של שלושה חודשים
ואז את משתבצת במחלקה שהיית כחובשת קרבית
אני לוחמת בצבא כבר כמעט שנה ויש לי מלא חברים שיצאו לחובשים והם חובשיים קרביים
שואל השאלה:
אני לא צריכה לעבור מיון לוחמות כלשהו נכון?
אנונימית
את כן
קודם להתחיל תתהליך של לחימה ואז רק אחרי חצי שנה יוצאים לחובשים
בדיוק את צריכה לעבור מיון לוחמות
בדיוק כמו שאמרו כאן, את צריכה להיות לוחמת קודם כל לפני שאת יוצאת לקורס חובשים קרביים.
תרשמי להם שאת רוצה מיון לוחמות ומעוניינת בתפקיד חובשת קרבית, אבל עדיף שתתקשרי ותנדנדי להם.
נכון, יש אופציה לצאת לקורס חובשים דרך לוחמה. אבל זו ממש לא הדרך היחידה.
חובש קרבי זה תפקיד בפני עצמו ואפשר להתגייס אליו מלכתחילה. אני מכירה אנשים שהתגייסו ועברו טירונות ואז קורס חובשים קרביים והם כרגע משרתים כחובשים קרביים ולא בהכרח בגדודים קרביים.

לשאלתך, אם את רוצה את זה תשלחי למיטב מיילים ותחפרי להם על זה שזה חשוב לך וזה מה שאת רוצה, תוסיפי פרטים אישיים ולמה את חושבת שאת מתאימה לשם.
לסרב בבקום זה אופציה
שואל השאלה:
זה לא הגיוני שאתם אומרים שאני צריכה לעבור מיון לוחמות בשביל התפקיד הזה כי כתוב באתר שזה תפקיד שלא דורש מיון.
אנונימית
את לא חייבת לעבור בשביל זה מיון לוחמות, קיימות לוחמות שיוצאות לקורס חובשים קרביים אבל אם את מתגייסת לקורס חובשים קרביים בצורה ישירה את לא עוברת מיונים לפני ובטח שלא מיון לוחמות.
חובש קרבי זה תמיד לוחם שיצא לקורס חובשים
אם יוצאים לקורס חובשים בלי להיות לוחמים זה חובש כללי, רגיל והוא לא משרת בגדודים קרביים.
כל החובשים בגדודים קרביים הם לוחמים שעברו טירונות קרבית ואימון מתקדם ואז יצאו לקורס חובשים.
היי,
קודם כל צריך לעבור קורס אני פרמדיקית קרבית וקיבלתי המלצה בגלל שהתנדבתי במדא לפני הצבא דבר שני חפרתי למיטב הפרופיל שלי היה טוב .
דבר שני את צריכה להתגייס ללחימה הגדודים מעורבים ומשם המפקדים שלך ישלחו אותך לקורס חובשים.
אנונימית
היי,
אני הייתי אמור להיות חובש קרבי וויתרתי על התפקיד,
אל תרצי להתגייס לחובשת קרבית בגלל תאגד כי זה לא דומה.
תנסי שיבוץ לחובשת רגילה וגם קרבית, אין באמת שוני בתפקיד.