8 תשובות
ברור
בחירה שלך
כן, זו הבחירה שלך והזכות שלך.
ברור שזה בסדר בחירה שלך
הבחירה שלך עם מי לדבר ועם מי לא, אם עשית את זה סימן שזה באמת הפריע לך.
זה יותר מבסדר (:
כן ברור את לא צריכה קשר כזה דרך האינטרנט זה לא עובד
בטח ! זו בחירה שלך
אנונימית
כן ובחירה נכונה עשית