התחברות הרשמה

סטיפס חייביםם להשים פה אימוגים ולא של שיאומי מעפנים נורמלים מה זהה

13 באוגוסט 2020, 06:13
סמייליםשיאומיסטיפס    
4 תשובות
נכון!!
ק
קראו לי הוד אווטארויותך
כןן
פ
פטלי
מסכימה!
מ
מחשבות טובות
צודקת
מ
מאכפתך
באותו הנושא:
לדעתכם כדאי להשים תמונה של עצמכם בסטיפס?
הייתם רוצים שיהיה אימוגים בסטיפס?
מה אתם אומרים על זה שיהיה אפשר בסטיפס להשים GIF כתמונת פרופיל?
יאא יש אימוגים בסטיפס? או שזה רק לי?
גם אתם חושבים שחייב לעשות עדכון בסטיפס שבו אפשר לכתוב עם אימוגים?
מה הקטע להשים בסטיפס תמונה שהיא לא שלך ?
יש אימוגים בסטיפס?
יש לי lg g6 ואני לא מצליחה להשים אימוגי באנשי קשר מדוע?
יש אימוגים בסטיפס?
למה הסטיפס לא נותן לי להשים תמונת פרופיל?
למה אין אימוגים בסטיפס?