24 תשובות
מסכימה
אנונימית
מזה ניגה בכלל
אנונימית
מסכימה קצת זה עדיין לא מכבד כי זאת מילה גזענית.. אבל עדיין ייצאו עליי אם אני אגיד את זה ואין לי כוח לשיט הזה אז אני לא אומרת..
לא מכבד בדיוק כמו שגרמנים יקראו לנו יהודונים או כל דבר כזה או אחר
את יודעת מה המשמעות של המילה הזאת בכלל?כי נראה שהאמת לא וגם אם כן,אז תתעמקי קצת יותר בנושא כי זה רק מוכיח כמה את מזלזלת ולא מכבדת קהילות אחרות.
חינוך 100%
את יודעת מה המשמעות של המילה הזאת בכלל?כי נראה שהאמת לא וגם אם כן,אז תתעמקי קצת יותר בנושא כי זה רק מוכיח כמה את מזלזלת ולא מכבדת קהילות אחרות.
חינוך 100%
זה גזעני בגלל המשמעות מאחורי המילה, למשל מה שכתבת זו מילה שבעלי העבדים השחורים בארה"ב השתמשו בה לתיאור העבדים שהם הוציאו מאפריקה והביאו לארצות הברית, הם נחשבו לאנשים סוג ב' היו אונסים ומעבידים אותם בפרך כמו חיות בגלל שהם היו נחשבים לגזע נחות. וגם אחרי שהעבדות נגמרה היו קוראים להם ככה כדי לסמל את הפער בין האדם הלבן שמגיעות לו זכויות אליהם שלא היה להם את אותן הזכויות, לשחורים בארה"ב היה אסור להצביע\ להיכנס לשירותים\ תחנות דלק \ בתי ספר של לבנים ועוד, עד לא כך כך מזמן, ועד עכשיו הגזענות כלפיהם עוד לא פסקה , זה כל מה שהמילה הזאת מסמנת .. זה כמו שצלב הקרס מסמן בשבילנו את הגזענות הדומה שאנחנו חווינו.. ברגע שאת אומרת אז זה \ מציירת צלב קרס את מזלזלת באנשים האלו ובעצם אומרת שלא מגיע להם שיוויון זכויות ושהם שלב אחד מתחת גנטית.
בנוסף אם את יכולה להימנע ,(זאת אומרת שזה לא פוגע בך או גורם לך לקושי) מלעשות משהו שפוגע במישהו אחר למה לא להימנע מזה ? סובלנות ...
בנוסף אם את יכולה להימנע ,(זאת אומרת שזה לא פוגע בך או גורם לך לקושי) מלעשות משהו שפוגע במישהו אחר למה לא להימנע מזה ? סובלנות ...
"רק לי נמאס שכול דבר הופכים לגזעני?מכול דבר קטן מתחילים להוציא משהו פוגע זה כבר דוחה" - מסכימה עם זה אבל עם השאר לא
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבו אני מבינה שזו מילה רעה עליהם אבל מה הקטע אז שהם כן אומרים אותה?
תקשיבו אני מבינה שזו מילה רעה עליהם אבל מה הקטע אז שהם כן אומרים אותה?
אנונימית
מסכיםם ם ם
מסכימה. ניגה.
טוב קודם על אני אסביר לך מה זה ניגה אני אתיופי ונמאס לי מההומור השחור והחופשי ביטוי בשקל שלכם שאתם דוחפים לכל מקום כל הקהילת טיקטוק המתפרקת הזאת תקשיב ותקרא תאסוף 10 iq ותגיב לי ותפנים שיש מילה אחת מתוך עשרות אלפי שאסור לך חמוד
מהמאה ה16 עד המאה ה19 השתמשו בשחורים ככלי קוראים לזה דיכוי היסטורי עכשיו מה זה דיכוי היסטורי אני אסביר לך במשך משהו כמו 200 או 300 שנה מיליוני אנשים היו מכונות ללא אישיות למה? כי הם שחורים לא היה להם תחביב לא היה להם יכולת להתבטא לא היה להם יכןלת לתקשר או לדרוש הם היו בתחתית של התחתית
תתאר לעצמך דיכוי של מיליוני אנשים ילדים נערים זקנים מבוגרים כולם כי הם שחורים לא קיבלו את הבסיס של הבסיס של היחס האנושי זה היה נקרא ניגר או ניגה שהיית רוצה עבד אנושי פעם היית הולך לשוק להביא ניגר ועם זאת נקבה היא גם יכולה לספק אותך מינית כי היא שחורה אז היא חייזר נחות
עכשיו בסביבות 1890 התחילו גני החיות האנושיים שזה מה? לקחת ילדים שחורים לשים בכלוב ולבוא עם המשפחה לבילוי ואיך קוראים לחיה הזאת? ניגר למה הוא בכלוב? כי הוא שחור
עכשיו אחרי דיכוי של 270 שנה דיכוי של מיחיוני אנשים שאולי היה להם כישרון פוטנציאל או שיכלו להשפיע כל כך הרבה או סתם לתת להם הזדמנות לחיות ו30 שנה של גני חיות אנושיים בנוסף שמוצגים בהם ילדים (וזה בלי לדבר על צילום נשים שחורות שיש עליו ערך עברי בויקיפדיה שזה דבר מחריד ומזעזע) נגמרה מלחמת העולם השנייה שאחריה הוציאו מהחןק את גני החיות האנושיים והעבדות נעלמה כבר עד 1960 אפרו אמריקאים נלחמו על מתן זכויות שוות זאת אומרת שלפני 60 שנה לא היו להם זכויות שוות
אתה מבין שיש אפרו אמריקאים עם סבים וסבתות שחיו בתקופה ההיא? וסביר להניח שאם המצב היום גם לפני 40 שנה היו השלכות לשנים שלפני
והנה עוד משהו ילד שאדם לבן הביא מקונגו לאמריקה להציג אותו הפך לכוכב גני החיות באמריקה אחרי זה הוא חזר לאפריקה אבל הוא כבר לא השתלב בשבט (מעניין שזה מה שקורה אחרי שנים בכלוב ויחס כמו לחיה) לאחר מכן הלבן החזיר אותו לכלוב הוא המשיך להצליח ולאחר מכן הוא נדד באפריקה הוא חי בבית יתומים למד לקרור ולכתוב החכים הבין את גורלו והתאבד
וזה הילד הזה הוא ניגר הוא ניגה זה ילד שהיה שחיר בזמן הלא נכון וגרמו לו להתאבד על אף שיש לו פוטנציאל ללמוד קרוא וכתוב ומי יודע מה עוד אבל לא עזבו זה היה מתי? ב1931? בזמח השואה? אעע בסדר עדיין בשואה נהרגו יותר אעע לא? נהרגו במשל 300 שנים מיליוני שחוריםש הושתקו? אעע בסדר הם בכיינים כולה מילה כולה ניגה לא צריך להזדהות לא צריך להתבכיין זה הומור שחור זה כולה טיקטוק אנחנו לא תומכים בזה באמת זה רק מילה משיר נו הם גם ככה משתמשים בזה כל הזמן
טענות פשוט זהב טהור כיף לדעת שגם היום ההיסטוריה של השחורים הכי קלה לזילזול והכי נגישה למטרות הומור אם זה הומור שחור למה אתם לא צוחקים על משפחות מחבלים שנרצחו? זה הקטע בהומור שחור לא? למה מה שונה בזה? הם היו שחורים והם היו יהודים שתיהם קורבנות לאנשים כלבים אבל על השחורים הכי קל להגיד בכיינים הכי קל להגיד שהם מתקדמים לאט תקועים פושעים שעד לפני 60 או 40 שנה אנשים עדיין נפגעו מההשלכות של חוסר שיוויון הזכויות והם התקדמו מהר בטירוף
בקיצור אף אחד לא באמת רוצה להחכים כי שמחכימים רואים שאין על מה לצחןק כולם רותים להישאר טיפשים ותמימים וזה הכי טוב אבל בסוף חייבים להתבגר ולהבין שיש דברים מחרידים שצריך לעכל ולהגיד זהו םה נעצור על זה לא מדברים ועל זה לא צוחקים
אנשים אוהבים לצחוק על זה כאילו משלמים להם
מהמאה ה16 עד המאה ה19 השתמשו בשחורים ככלי קוראים לזה דיכוי היסטורי עכשיו מה זה דיכוי היסטורי אני אסביר לך במשך משהו כמו 200 או 300 שנה מיליוני אנשים היו מכונות ללא אישיות למה? כי הם שחורים לא היה להם תחביב לא היה להם יכולת להתבטא לא היה להם יכןלת לתקשר או לדרוש הם היו בתחתית של התחתית
תתאר לעצמך דיכוי של מיליוני אנשים ילדים נערים זקנים מבוגרים כולם כי הם שחורים לא קיבלו את הבסיס של הבסיס של היחס האנושי זה היה נקרא ניגר או ניגה שהיית רוצה עבד אנושי פעם היית הולך לשוק להביא ניגר ועם זאת נקבה היא גם יכולה לספק אותך מינית כי היא שחורה אז היא חייזר נחות
עכשיו בסביבות 1890 התחילו גני החיות האנושיים שזה מה? לקחת ילדים שחורים לשים בכלוב ולבוא עם המשפחה לבילוי ואיך קוראים לחיה הזאת? ניגר למה הוא בכלוב? כי הוא שחור
עכשיו אחרי דיכוי של 270 שנה דיכוי של מיחיוני אנשים שאולי היה להם כישרון פוטנציאל או שיכלו להשפיע כל כך הרבה או סתם לתת להם הזדמנות לחיות ו30 שנה של גני חיות אנושיים בנוסף שמוצגים בהם ילדים (וזה בלי לדבר על צילום נשים שחורות שיש עליו ערך עברי בויקיפדיה שזה דבר מחריד ומזעזע) נגמרה מלחמת העולם השנייה שאחריה הוציאו מהחןק את גני החיות האנושיים והעבדות נעלמה כבר עד 1960 אפרו אמריקאים נלחמו על מתן זכויות שוות זאת אומרת שלפני 60 שנה לא היו להם זכויות שוות
אתה מבין שיש אפרו אמריקאים עם סבים וסבתות שחיו בתקופה ההיא? וסביר להניח שאם המצב היום גם לפני 40 שנה היו השלכות לשנים שלפני
והנה עוד משהו ילד שאדם לבן הביא מקונגו לאמריקה להציג אותו הפך לכוכב גני החיות באמריקה אחרי זה הוא חזר לאפריקה אבל הוא כבר לא השתלב בשבט (מעניין שזה מה שקורה אחרי שנים בכלוב ויחס כמו לחיה) לאחר מכן הלבן החזיר אותו לכלוב הוא המשיך להצליח ולאחר מכן הוא נדד באפריקה הוא חי בבית יתומים למד לקרור ולכתוב החכים הבין את גורלו והתאבד
וזה הילד הזה הוא ניגר הוא ניגה זה ילד שהיה שחיר בזמן הלא נכון וגרמו לו להתאבד על אף שיש לו פוטנציאל ללמוד קרוא וכתוב ומי יודע מה עוד אבל לא עזבו זה היה מתי? ב1931? בזמח השואה? אעע בסדר עדיין בשואה נהרגו יותר אעע לא? נהרגו במשל 300 שנים מיליוני שחוריםש הושתקו? אעע בסדר הם בכיינים כולה מילה כולה ניגה לא צריך להזדהות לא צריך להתבכיין זה הומור שחור זה כולה טיקטוק אנחנו לא תומכים בזה באמת זה רק מילה משיר נו הם גם ככה משתמשים בזה כל הזמן
טענות פשוט זהב טהור כיף לדעת שגם היום ההיסטוריה של השחורים הכי קלה לזילזול והכי נגישה למטרות הומור אם זה הומור שחור למה אתם לא צוחקים על משפחות מחבלים שנרצחו? זה הקטע בהומור שחור לא? למה מה שונה בזה? הם היו שחורים והם היו יהודים שתיהם קורבנות לאנשים כלבים אבל על השחורים הכי קל להגיד בכיינים הכי קל להגיד שהם מתקדמים לאט תקועים פושעים שעד לפני 60 או 40 שנה אנשים עדיין נפגעו מההשלכות של חוסר שיוויון הזכויות והם התקדמו מהר בטירוף
בקיצור אף אחד לא באמת רוצה להחכים כי שמחכימים רואים שאין על מה לצחןק כולם רותים להישאר טיפשים ותמימים וזה הכי טוב אבל בסוף חייבים להתבגר ולהבין שיש דברים מחרידים שצריך לעכל ולהגיד זהו םה נעצור על זה לא מדברים ועל זה לא צוחקים
אנשים אוהבים לצחוק על זה כאילו משלמים להם
אנונימי
לא יודע למה אני אנונימי בכלל
זה לא מצחיק היום ששחור אומר ניגה זה כי הם הפכו את המילה הזאת מעבד חסר זכויות לאדם שחור עם זכויות שוות ניגה זה לא אחי וניגה זה לא הומי או משהו ניגה פרושו שחור פשוט היום השחורים במעמד שווה ושזה יוצא מהפה של הלבנים אז הניגה זה אחד שצריך להיות בכלוב בגן חיות
בקיצור כל הלבנים פה אין ולא תיהיה לכם זכות להגיד את זה וזה כולה מילה וגם אם מנפנפים לכם עם זה מול העיניים אין סיבה להתגאות שהמילה הזאת קיימת מילה דוחה רק שהיום יש לנו זכויות
בקיצור כל הלבנים פה אין ולא תיהיה לכם זכות להגיד את זה וזה כולה מילה וגם אם מנפנפים לכם עם זה מול העיניים אין סיבה להתגאות שהמילה הזאת קיימת מילה דוחה רק שהיום יש לנו זכויות
אני חושבת שממש הגזימו עם המילה הזו עכשיו מבטלים אנשים ששרים את החלק הזה בשיר אוקי המון שירים באנגלית כוללים את המילה אני לא יעצור כי "אסור" לומר אותה אני בחיים לא אקרא לבן אדם בכינוי הזה כי אני יודעת מה עומד מאחורי המילה הזו אבל שזה חלק משיר מה הבעיה? אני רוצה לשיר לא לרדת על מישהו
אנונימית
ניגה על מה המינוסים אני שחורה
טוב אם זה רע אז למה הם קוראים אחד לשני במילה הזאת ?? די יש המון אנשים שרק מחפשים ממה להעלב היום אסור כבר להגיד כלום ..
אני חושבת שאם זאת מילה שללבנים אסור להגיד אותה כי היא לא מכבדת אז שאף אחד לא יגיד אותה
אגב אם המילה הזאת כלכך פוגעת ש"מבטלים" אנשים שאומרים אותה אז למה אנשים כמו סיקסטיניין ודוגה קאט ועוד ראפרים אומרים את המילה הזאת בשירים
זה רק מראה כמה אנשים מזלזלים במילה הזאת שהם אומרים אותה סתם ככה בשירים במקום להעלות מודעות שזה לא מכבד אף אחד.
זה כמו נ@אצי לצורך העניין
אם גרמניים יגידו את זה הם יחשבו אנטישמיים ורק בגלל שאנחנו יהודים מותר לנו להגיד את זה?
זאת מילה לא מכבדת ופשוט צריך להעלים אותה
בדיוק כמו הn word
אגב אם המילה הזאת כלכך פוגעת ש"מבטלים" אנשים שאומרים אותה אז למה אנשים כמו סיקסטיניין ודוגה קאט ועוד ראפרים אומרים את המילה הזאת בשירים
זה רק מראה כמה אנשים מזלזלים במילה הזאת שהם אומרים אותה סתם ככה בשירים במקום להעלות מודעות שזה לא מכבד אף אחד.
זה כמו נ@אצי לצורך העניין
אם גרמניים יגידו את זה הם יחשבו אנטישמיים ורק בגלל שאנחנו יהודים מותר לנו להגיד את זה?
זאת מילה לא מכבדת ופשוט צריך להעלים אותה
בדיוק כמו הn word
אנונימית
לגבי המשפט הראשון מסכימה אבל לגבי הניגה,, יש אנשים שזה לא מעליב אותם אז הם אומרים את זה ויש כאלה שזה מעליב אותם בגלל שזה היה פעם בשביל לדכא אותם. אי אפשר לדעת אם זה יעליב אותם או לא ואי אפשר להכליל את כולם אז עדיף שפשוט לא תגידי את זה בכלל
חחח הרגת אותי שואל השאלה
ומסכימה
ומסכימה
העיקר לנו אסור להגיד ניגה אבל להם מותר לקרוא לנו נצ'ים,באמת שנמאס שאנשים נעלבים סתם מכל דבר קטן
אנונימי
מסכימה אני הכי נגד גזענות והכל אבל מתחילים לעשות מכל דבר גזענות יש גם אתיופים שמתחייסיםנלא יפה ללבנים. בקשר למילה נ*גה אני לא מסכימה כי באמת מילה שיכולה לפגוע
בלי קשר ל n world אני מסכימה
תכלס צודקת כולה מילה שיפסיקו כבר להגיד אותה בינם לבין עצמם אם היא גזענית ורעה
מה זה ההיגיון הזה לא הבנתי אני שחורה ולא אומרת את הn word אבל אם בא לשחורים אחרים להגיד את זה אוקיי הם יכולים כי זה טיפלה בלתי אפשרי להיות גזעני כלפי עצמך. מצד שני כשבן אדם לבן אומר את זה זה די מעליב. כאילו נו בחייאת חסר לכם קללות שאתם משתמשים בn word? כאילו תחשבו רגע מהנקודת מבט של הבן אדם השחור שאתם אומרים לו את זה במקום להיות כל כך self centered כמו שאתם אוהבים להיות. מה לעזאזל אתם חושבים שיעבור לו בראש כשאתם אומרים את זה?
האתיופים בישראל \ האפריקאים באפריקה לא חווים את\ חוו את מה שהשחורים באמריקה חוו (תפרידו אותם כי זה באמת לא אותו הדבר).
אבל כן יש גזענות כלפיי אתיופים\ שחורים בישראל.
לגבי הלמה הם כן ואנחנו לא ...
כשלמשל לבן אומר מילת גנאי על שחור הוא punching down וכשזה ההפך זה punching up בגלל זה אחד הוא ממש לא הגיוני מעליב ולא בסדר והשני כן הנה ההגדרות:
punch down : slang to make jokes\words at the expense of a person or group that is in a position of social, political, or economic weakness relative to oneself.
[בעברית: סלנג שמתאר בדיחות או מילים שנאמרות על על חשבון אדם או קבוצה שנמצאים במצב של חולשה חברתית, פוליטית או כלכלית ביחס לאדם שאומר\ מספר אותן].
punch up: slang to make jokes\words at the expense a person or group that is in a stronger social, political, or economic position relative to oneself. because of past dishonored behavior coming from that group towards marginalized groups.
[בעברית: סלג שמתאר בדיחות\ מילים שנאמרות על חשבון אדם או קבוצה שנמצאים במצב חברתי, פוליטי או כלכלי חזק יותר ביחס לאדם שאומר\ מספר אותן. כשהמילים\ בדיחות מגיעות אל קבוצות אנשים שפעלו בהתנהגות לא מכובדת (גזענות \ פשעים \ ...) בעבר לעבר הקבוצות שבשוליים.
השחורים אומרים את המילה הזאת כמו שלמשל יש יהודים שעושים בדיחות על השואה קוראים לזה הומור שחור (אירוני) אם מישהו שהוא לא יהודי יעשה בדיחות על השואה להרבה מאתנו זה לא יבוא טוב אבל לנו מותר להגיד אותן אותו דבר עם המילה הזאת והשחורים בארצות הברית...
ועוד פעם כמה מאמץ זה כבר מצריך ממך לא להגיד את זה ??? העובדה שזה לא נעים לאנשים אחרים, זה לא מספיק לך בשביל לפעול בסובלנות ולהפסיק ??
אבל כן יש גזענות כלפיי אתיופים\ שחורים בישראל.
לגבי הלמה הם כן ואנחנו לא ...
כשלמשל לבן אומר מילת גנאי על שחור הוא punching down וכשזה ההפך זה punching up בגלל זה אחד הוא ממש לא הגיוני מעליב ולא בסדר והשני כן הנה ההגדרות:
punch down : slang to make jokes\words at the expense of a person or group that is in a position of social, political, or economic weakness relative to oneself.
[בעברית: סלנג שמתאר בדיחות או מילים שנאמרות על על חשבון אדם או קבוצה שנמצאים במצב של חולשה חברתית, פוליטית או כלכלית ביחס לאדם שאומר\ מספר אותן].
punch up: slang to make jokes\words at the expense a person or group that is in a stronger social, political, or economic position relative to oneself. because of past dishonored behavior coming from that group towards marginalized groups.
[בעברית: סלג שמתאר בדיחות\ מילים שנאמרות על חשבון אדם או קבוצה שנמצאים במצב חברתי, פוליטי או כלכלי חזק יותר ביחס לאדם שאומר\ מספר אותן. כשהמילים\ בדיחות מגיעות אל קבוצות אנשים שפעלו בהתנהגות לא מכובדת (גזענות \ פשעים \ ...) בעבר לעבר הקבוצות שבשוליים.
השחורים אומרים את המילה הזאת כמו שלמשל יש יהודים שעושים בדיחות על השואה קוראים לזה הומור שחור (אירוני) אם מישהו שהוא לא יהודי יעשה בדיחות על השואה להרבה מאתנו זה לא יבוא טוב אבל לנו מותר להגיד אותן אותו דבר עם המילה הזאת והשחורים בארצות הברית...
ועוד פעם כמה מאמץ זה כבר מצריך ממך לא להגיד את זה ??? העובדה שזה לא נעים לאנשים אחרים, זה לא מספיק לך בשביל לפעול בסובלנות ולהפסיק ??