7 תשובות
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימי
לא חחח
אני כותבת "חחח" ולפעמים יוצא אות באמצע ... אבל זה לא בכוונה...
אני כותבת "חחח" ולפעמים יוצא אות באמצע ... אבל זה לא בכוונה...
לא חושבת
לפעמים כן
לא אני סתם עקומה
אצלי כן לפעמים חח
באותו הנושא: