3 תשובות
לא שותים לא אוכלים ולא כלום. אבל רק שתדעי שאני ממש לא ממליצה לך לעשות דבר כזה כי זה מאוד יכול להזיק לך לבריאות. מאוד אבל.
אנונימית
די בנאדם די תשנה מאנונימי לאנונימית לפני שאתה שולח שאלה
תני למשהו לחנוק אותך איזה 4 דקות ואז שהוא ישחר את תתעלפי ולא יקרה כלום אח כך תתעורי גם לחברה שלי עשו את זה