13 תשובות
17
אנונימי
כדאי? לא כדאי אבל אפשר כזה ב16 פעם ב
18
אבל שה גם אם אתה בוגר מספיק
חשוב לשתות עוד מגיל קטן, שהתינוק מפסיק לינוק. חשוב להמשיך לשתות כל הזמן כי זה חשוב לקיום חיים אנושיים
על פי חוק 18 (לדעתי החוק יותר חשוב מדעתי).
ולדעתי פשוט לא כדאי להתחיל לשתות (:
17 אולי 16 זה סבבה לדעתי שאר הגילאים זה פשוט חוסר אחריות.
17 או 16 וחצי
אנונימית
לא יודעת שתיתי פעם ראשונה בגיל 13 והכל טוב
17 בין 18
17 על הקצה,כל סרטי ספיידרמן. הנוקמים אם יש לך זמן וכוח לראות את זה כי זה ארוך,קצה העולם,נערה גבוהה,הדור הבא,פארק היורה כל הסרטים,משמר מאליבו,ויש עוד מלא
התחלתי לשתות בגיל 15.5, אבל אני לא שותה בכמויות, בקטנה
אני לא אוהב שאנשים שותים בשביל להשתכר