5 תשובות
שואל השאלה:
ניסיתי לנקות וזה גם לא המגן מסך (שלחתי לאבא שלי את התמונה שצילמתי עם הכתם וגם אצלו ראו את זה)
הם קנו את זה באילת מזמן יש מה לעשות?
ניסיתי לנקות וזה גם לא המגן מסך (שלחתי לאבא שלי את התמונה שצילמתי עם הכתם וגם אצלו ראו את זה)
הם קנו את זה באילת מזמן יש מה לעשות?
אנונימית
אם יש לך קבלה של הטלפון לכי לחנות של אפל ויתקנו לך
תנסי לנקות את המצלמה
אם לא הולך
לכי לחנות שקנית את הטלפון ותגידי להם
אם לא הולך
לכי לחנות שקנית את הטלפון ותגידי להם
מוזר... תשלחי לתיקון אולי... אני לא מכיר את הבעיה...
אולי זה משהו בהגדרוצ
באותו הנושא: