5 תשובות
לא
כן אבל זו רק דעה :)
כן, כי זאת המחשבה האנושית.
לפי המדע אנחנו מתקיימים בנסיבות שהיו בלתי אפשרית, בגלל פוקס שקרה אי שם לפני כמה מיליארדי שנים.
לפי המדע אנחנו מתקיימים בנסיבות שהיו בלתי אפשרית, בגלל פוקס שקרה אי שם לפני כמה מיליארדי שנים.
כן, כי אני אצליח לעשות את הבלתי יאומן!
כנסו לראות את הקיר שלי ;)
כנסו לראות את הקיר שלי ;)
כן
באותו הנושא: