5 תשובות
למה את מתעצבנת כשאת במחזור?
סבבה כואב לך תסבלי את מה אני קשור
עריכה: זה משהו שהייתי רוצה לשאול
אם אתן רואות
מישהו שמצא חן בעיניכן אתן תיגשו אליו או שלא תעשו כלום?
אנונימי
למה אתן כאלה חסרות ביטחון ואתן כל הזמן שואלות מה מוריד/מעלה לבנים או מה הם מעדיפים? למה אתן נותנות לבנים להכתיב לכן מה לעשות ומה לא לעשות? מה כזה אכפת לכן מה הם מעדיפים?
טוב זה מעניין אז אני אענה גם
^^^בתכלס לא כולן עצבניות במחזור זה אצל חלק ומי שכן היא לא מתעצבנת בגלל הכאבים פשוט בזמן המחזור יש מלא הורמונים והם גורמים לעצבנות בלי הסבר.. מישהי יכולה פתאום להתעצבן או לבכות בלי סיבה מסויימת או מסיבה מטומטמת ח ובגלל זה זה נראה לכם מוזר
^^זה כבר תלוי באופי של כל אחת יש ביישניות ויש פחות אני באופן אישי כן אגש ולא תהיה לי בעיה להתחיל איתו אבל רוב הבנות מעדיפות שיתחילו איתן
^אמ אני לא כזאת אבל ענית לעצמך בשאלה. מי ששואלת היא חסרת ביטחון לגבי משהו אצלה והיא רוצה לקבל אישור מהבנים שזה בסדר או שהרוב מעדיפים או סבבה עם איזה תכונת אופי או משהו במראה שלה. זה לא בקטע של להכתיב מה לעשות יותר בקטע של לקבל אישור. בנות לא הולכות נטו לפי מה שהבנים חושבים הן סקרניות מה אתם חושבים על משהו שמאפיין אותה. אבל למי שיש בטחון עצמי לא באמת אכפת לה מדברים כאלה
שואל השאלה:
יש מצבי רוח משתנים וקיצוניים במחזור לא רק עצבים, וזה בגלל הורמונים שמופרשים בזמן הזה
כמובן שזה משתנה מבחורה לבחורה

אם אני אראה מישהו שמוצא חן בעיניי כנראה שלא אעשה כלום כי אני די ביישנית :(

לא כולן חסרות ביטחון, זה תלוי בבחורה

לא כולן חושבות ככה לאנונימי האחרון.
אנונימית